Să nu rataţi „Black Swan”!

De foarte mult timp nu mi s-a mai sculat părul pe mâini într-un cinematograf… Sincer, dacă şi lui Criticul Bibi  i-a vibrat glanda sudoripară în timpul filmului, atunci chiar că merită văzut. Natalie  joacă fantastic! În afară de interpretarea de excepţie, pentru care – astăzi am aflat – Portman a luat Oscarul, pe noi ne-au impresionat şi povestea, şi muzica, şi imaginea. I-am mai zis lui Bibi de-atâtea ori: bine că nu te-ai făcut balerină!

5 responses to “Să nu rataţi „Black Swan”!

  1. nu am transpirat deloc!pt ca folosesc noul dove cu aroma de lotus si castraveti!obraznico!

  2. Ooof, Doamne! Şi când te gândeşti că împlinim 26 de ani…

  3. Deci daca Bibi a lacrimat, e clar! Trebuie sa il vad. La mine a fost din start pe lista; balet+Lacul Lebedelor+Natalie Portman=Danii in love.
    Ma bucur sa citesc si despre activitati culturale aicea, la mai multe fetelor, stiu ca puteti:)

  4. Draga Kati, cum ai petrecut de Pasti? Hristos a inviat! mai scrie aici ce mai faci. mi-e dor de tine. nu mai stiu nimic de tine. cum o duci, scrie-mi un email. Intra pe facebook. Te pupam. Nico

  5. Valeeeu, ce veche esti. Pana si blogul meu e mai actual ca al tau. Baga litere si poze, rapid!

Lasă un răspuns

